Fachowy partner w doborze pracowników

Agencja Pośrednictwa Pracy Profit Group Sp. z o.o. z Warszawy specjalizuje się w poszukiwaniu osób do pracy na terenie Polski z obszaru Ukrainy, Mołdawii oraz Białorusi. W skład komleksowej obsługi firmy wchodzi taże m.in. załatwianie wszelkiej dokumentacji związanej z przedłużaniem pobytu pracowników, aby każdy z nich mógł pracować nieprzerwanie przez 18 miesięcy.

 

Rozmowa z Katarzyną Korobko,

Prezesem Zarządu APP Profit Group Sp. z o.o.

 

Jak długo Państwa firma istnieje na rynku?

Do kogo skierowana jest jej oferta?

 

Działamy już od sześciu lat. Rekrutujemy pracowników dla dużych firm produkcyjnych, m.in. dla branży meblarskiej, spożywczej, motoryzacyjnej, dziecięcej oraz beauty.

 

W jaki sposób Profit Group realizuje swoję politykę jakości?

 

Przede wszystkim starannie dobieramy kandydatów, a naszym klientom przedstawiamy tylko tych, którzy spełniają określone wymagania. Przeprowadzamy dokładne rozmowy kwalifikacyjne, weryfikujemy umiejętności, doświadczenie oraz referencje. Dbamy też o regularne szkolenia naszych pracowników, które dotyczą procesu rekrutacji, zarządzania zasobami ludzkimi oraz prawa pracy. Dzięki temu są oni na bieżąco z najnowszymi trendami i wymaganiami rynku.

 

Ponadto systematycznie przeprowadzamy tzw. ankietę satysfakcji, aby poznać opinie naszych klientów oraz pracowników. W oparciu o wyniki podejmujemy działania, które pozwalają nam poprawić jakość naszych usług. Dbamy również o poufność danych, szanujemy prawa pracowników i klientów, a także dążymy do budowania długotrwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Wszyscy nasi pracownicy przestrzegają zasad etyki zawodowej. Naszym celem jest rozumienie potrzeb i wymagań klientów oraz dostosowywanie usług do ich indywidualnych potrzeb. Dzięki temu możemy dostarczać rozwiązania, które w pełni zaspokajają oczekiwania naszych partnerów biznesowych. Te działania pozwalają nam na utrzymywanie wysokiej jakości naszych usług i budowanie długotrwałych relacji z naszymi klientami i pracownikami.

 

Jak przedstawia się strategia rozwoju firmy na najbliższy czas?

 

Jako firma stawiamy sobie za cel ciągły rozwój i doskonalenie usług. Nasze kierunki rozwoju opierają się na kilku kluczowych działaniach, które pozwalają nam lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i kandydatów. Chcemy rozszerzyć naszą ofertę usług w taki sposób, aby jeszcze bardziej dopasować ją do zmieniających się potrzeb rynku pracy. Planujemy zmodyfikować zakres naszych specjalizacji, wprowadzić nowe narzędzia rekrutacyjne i usprawnić procesy wewnętrzne. Stawiamy też na współpracę z innymi firmami, które pomogą nam wprowadzić nowe rozwiązania i zdobyć większy udział na rynku. Współpraca ta pozwoli nam korzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów z różnych branż. Dbamy o wizerunek naszej firmy. Wiemy, że w dzisiejszych czasach jest on niezwykle ważny, dlatego staramy się budować naszą markę w mediach społecznościowych, publikować wartościowe treści na naszej stronie. To zaledwie kilka przykładów działań, jakie podejmujemy w ramach naszej strategii rozwoju. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one osiągnąć nasze cele i umocnić naszą pozycję na rynku pracy.

Zobacz również

Medale Najwyższa Jakość QI 2023 rozdane!

Europejskie Forum Biznesu 2023

1 grudnia w Krynicy-Zdroju odbyło się Europejskie Forum Biznesu 2023, wydarzenie to podsumowało  XVII edycję Programu Najwyższa Jakość QI 2023.

Sukcesja w rodzinnej firmie. Od czego zacząć?

Sukcesja w rodzinnej firmie. Od czego zacząć?

Nova Praxis dostarcza klientom narzędzia i wiedzę jak usprawniać procesy, podnosić ich efektywność, skracać czas obsługi, automatyzować czynności, eliminować marnotrawstwa. Wszystko to z wykorzystaniem autorskich rozwiązań firmy Nova Praxis: monitorowanie postępów we wdrażaniu zmian, modelowaniem procesów TOBE, opracowaniem strategii Business Change w zmieniającym się otoczeniu, analiza finansowa przedsiębiorstwa, analiza dojrzałości organizacji i ocena gotowości do przeprowadzenia sukcesji w firmach rodzinnych.