- Kryzys jako motor napędowy zmian.

- Działania administracji. Fundusze unijne.

- Tendencje w zarządzaniu rozwojem firmy w czasie pandemii. Normalizacja i zarządzanie ciągłością działania.

- Pandemia, kryzys – czego nas nauczyły? Co dalej?

  • dr Jan Olbrycht, Poseł do Parlamentu Europejskiego z ramienia PO, wiceprzewodniczący Europejskiej Partii Ludowej, socjolog, ekspert dziedzinie samorządu terytorialnego i w zakresie funduszy europejskich.
  • dr Anna Michalak, dyrektor w przedsiębiorstwie Curtis Health Caps
  • Joanna Skwarek, Pełnomocnik Prezesa ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania,  Polski Komitet Normalizacyjny


Bruksela na ratowanie unijnych gospodarek w dobie covidowego kryzysu ma przeznaczyć 750 mld euro. Dzięki temu razem z wieloletnim budżetem UE miała mieć do dyspozycji olbrzymią kwotę 1,8 bln euro na inwestycje w najbliższych latach. Fundusz Odbudowy ma wystartować jeszcze w tym roku. Jak dużym problemem w tym zakresie jest mechanizm „pieniądze za praworządność” i groźba weta przez Węgry i Polskę?


Jak obecna sytuacja wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw z branży farmaceutycznej, które znalazły się w szczególnej sytuacji? Jak zmieniło się postrzeganie firm farmaceutycznych przez społeczeństwo i jak ważnym ogniwem gospodarki jest ta branża? W kontekst zarządzania w trakcie pandemii wpisują się wymagania normy ISO 22301 (zarządzanie ciągłością działania), która zaraz po nowym roku będzie dostępna w języku polskim. Czym jest ta norma Dlaczego warto po nią sięgnąć?

 

Zobacz również

Skuteczna izolacja poddasza

Skuteczna izolacja poddasza

Wysokie rachunki za ogrzewanie, przeciągi, zimne ściany – to domowe „zmory”, których można uniknąć, stosując izolację z piany poliuretanowej firmy ULTRAPUR, Laureata Perły Jakości QI 2023.

Błędy medyczne – wsparcia potrzebują nie tylko pacjenci, ale także lekarze

Błędy medyczne – wsparcia potrzebują nie tylko pacjenci, ale także lekarze

W sytuacji, gdy dochodzi do szkody u pacjenta, np. w wyniku błędu medycznego podczas operacji, a ubezpieczyciel nie zaspokaja roszczeń poszkodowanego na satysfakcjonującym poziomie, do gry wkracza arbiter. Idealnie, kiedy jest to wielospecjalistyczna kancelaria, która podejmuje się negocjacji, w wyniku których warunki odpowiadają wszystkim stronom.