Automotive stawia czoła wyzwaniom naszej ery

W niemal każdej produkowanej na świecie ciężarówce i naczepie znajdują się złącza elektryczne i pneumatyczne produkowane przez koncern Phillips. Komponenty te powstają także w polskiej fabryce – Phillips Poland Sp. z o.o., która aktywnie odpowiada na zmiany zachodzące na rynku motoryzacyjnym.

 

– Nasze wyroby nie mają odpowiednika na rynku z punktu widzenia jakościowego. Z uwagi na kluczową rolę, jaką odgrywają dla bezpieczeństwa na drodze, jest to dla nas kwestią absolutnie bezdyskusyjną oraz pryncypialną. Nie idziemy na żadne kompromisy. Jako członek stowarzyszenia normalizacyjnego ISO wyznaczamy standardy w dziedzinie jakości. To nasze podstawowe założenie działalności biznesowej  – zaznacza Julita Mazurkiewicz, Prezes Zarządu Phillips Poland Sp. z o.o., i dodaje: – Kładziemy również nacisk na zrównoważony rozwój oraz działania w obszarze CSR. Istotne są dla nas aspekty środowiskowe. W produkcji wykorzystujemy materiały częściowo pochodzące z recyklingu, nasze wyroby również nadają się do ponownego wykorzystania. Stosujemy ideę gospodarki obiegu zamkniętego, znacząco zmniejszając ilość odpadów.

 

Dynamiczny rozwój Phillips Poland jest odpowiedzią m.in. na intensywnie rozwijający się rynek motoryzacji elektrycznej i rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty dla tego sektora. Niesie to jednak nowe wyzwania. – Phillips od początku swojego istnienia, czyli od 1928 r., poprzez wdrażanie innowacyjnych produktów pisał historię rynku motoryzacyjnego (np. opracował i wyprodukował pierwszy kierunkowskaz elektryczny).

 

Obecnie pracujemy nad rozwiązaniami, które będą przełomowe dla sposobu funkcjonowania branży. Uważnie śledzimy trendy, monitorujemy rynek, by nie tylko stawić czoła oczekiwaniom, ale wręcz je wyprzedzić. Branża motoryzacyjna bardzo zmieniła swoje oblicze na przestrzeni ostatnich lat, co też mobilizuje nas do generowania pomysłów na innowacyjne produkty, które usatysfakcjonują coraz bardziej wymagający rynek – zaznacza prezes J. Mazurkiewicz.

 

Grupa Phillips stawia czoła wyzwaniom naszej ery, rozwijając technologie z kategorii „smart”. Tworzy i wdraża produkty telematyczne, mające szerokie zastosowanie w transporcie i logistyce, np. czujniki monitorujące stan ładunku,  zużycie paliwa, czy funkcjonowanie systemów odpowiedzialnych za prawidłowe działanie zestawu ciągnik-naczepa. Dzięki nim możliwe jest bardziej efektywne wykorzystanie pojazdów, wydłużenie czasu eksploatacji oraz poprawa bezpieczeństwa kierowcy i innych użytkowników dróg.

 

Joanna Chrustek, Jacek Majewski

 

Phillips LOGO

Zobacz również

Wózek używany? Tak. Ale materac wyłącznie nowy

Nawet połowa użytkowanych wózków dziecięcych została zakupiona na rynku wtórnym. Specjaliści rekomendują, by dziecko spało na nieużywanym materacyku, nie tylko ze względów higienicznych, ale także jako profilaktykę SIDS (nagłej śmierci łóżeczkowej). Żaden jednak producent nie był zainteresowany, by wprowadzić odpowiednią ofertę na rynek ze względu na zbyt dużą różnorodność kształtów wózków dziecięcych. W praktyce dostępne propozycje były bardzo ograniczone. Aż do momentu, kiedy na rynku pojawiła się Manufaktura Materacy.

 

Sunday Polska ze Złotym Godłem QI

Sunday Polska ze Złotym Godłem QI

Sunday Polska jest jednym z liderów rynku odnawialnych źródeł energii w Polsce. Firma oferuje pełną paletę produktów OZE – panele fotowoltaiczne, pompy ciepła, klimatyzację, magazyny energii i ładowarki do samochodów elektrycznych.