Jakość wpisana w DNA – CDMO 4.0

Curtis Health Caps (CHC) na rynku polskim i zagranicznym istnieje od ponad 30 lat. Będąc firmą elastyczną, podążającą za trendami rynkowymi, wciąż się zmienia, jednak wartością stałą i fundamentem jest bezwzględna najwyższa jakość produktów oraz usług, dzięki której CHC zyskał miano wiarygodnego partnera w branży farmaceutycznej.

 

 

 Jakość na złoty medal!

 

Jakość stanowi jedną z kluczowych w CHC wartości. Jest ona systematycznie potwierdzana w ramach audytów przeprowadzanych przez klientów oraz niezależne jednostki certyfikujące – firma spełnia wymagania BRC, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 13485:2016. Dowód na spełnienie najwyższych standardów stanowią także posiadane przez firmę certyfikaty GMP dla wytwarzania kapsułek miękkich oraz form płynnych, a także pakowania tabletek i kapsułek twardych.

Dodatkowym potwierdzeniem wysokiej jakości działań organizacji i niewątpliwym wyróżnieniem są również przyznawane CHC od kilku lat przez Kapitułę Programu Najwyższa Jakość nagrody w kategoriach: System Zarządzania Jakością (2019), QI Services – najwyższej jakości usługi badawczo-rozwojowe (2020) czy QI Product – „Witamina D w różnych postaciach” (2021).

 

Zmieniamy się – CDMO 4.0

 

W trakcie długoletniej obecności na wielu rynkach CHC zyskało miano zaufanego partnera, specjalizującego się w działalności rozwojowej oraz produkcji  kontraktowej kapsułek miękkich i form płynnych.

Firma z odpowiedzialnością podchodzi do biznesu i zaufania, jakim obdarzyli ją klienci, dlatego nieustanny rozwój i doskonalenie jest strategią biznesową CHC na kolejne lata – realizowaną pod hasłem Strategia CDMO 4.0. Zakłada ona ciągłe dążenie do większej efektywności i konkurencyjności zakładu oraz oferowanych usług i produktów. Przedsiębiorstwo pragnie spełniać najwyższe wymagania klientów, zwiększać komfort pracy swojej kadry i współpracowników.

Obecnie CHC realizuje projekt rozbudowy zakładu w Wysogotowie. Celem inwestycji jest powiększenie obszaru pakowania o ponad 80 proc., wzrost mocy produkcyjnych w standardzie farmaceutycznym oraz optymalizacja procesów logistycznych. Przed firmą jest uruchomienie nowej wysokowydajnej linii pakującej oraz dalsze wdrażanie nowoczesnych rozwiązań IT, doskonalenie procesów i metod pracy, a także wspieranie zaangażowanych w cały proces pracowników. CHC rozwija się ze swoimi klientami i dla nich.

 

Jakość impulsem do rozwoju

 

Przyznana CHC nagroda Perły QI 2021 w Programie Najwyższa Jakość Quality International stanowi uhonorowanie drogi, jaką organizacja przeszła doskonaląc jakość we wszystkich obszarach funkcjonowania. To docenienie pracy całego zaangażowanego zespołu, który wykonując z pasją swoje obowiązki, dostarcza rozwiązania stanowiące odpowiedź na bieżące potrzeby rynku i klientów. To wyraźny dowód na to, że patrząc w przyszłość CHC obrało właściwy kierunek.

 

Zespół CHC

CHC CDMO druk 1 final

Zobacz również

Trwa XVII edycja programu Najwyższa Jakość QI!

 Najwyższa Jakość QI-konkurs dla firm

Miło nam poinformować, iż rozpoczęliśmy 17 edycję konkursu Najwyższa Jakość Quality International. Nasz projekt ma charakter ponadbranżowy, udział w nim może wziąć każda firma działająca w naszym kraju.

Coraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

oraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

Ale tylko połowa wie co zrobić, gdy kliknie w link

86 proc. Polaków deklaruje, że potrafi rozpoznać fałszywy e-mail, sms lub telefon, w którym przestępcy podszywają się pod znaną firmę lub instytucję. Ale absolutną tego pewność ma tylko co piąty ankietowany. Znacznie gorzej wypadamy, gdy trzeba zareagować na kradzież danych osobowych. O tym, jakie działania należy podjąć w takiej sytuacji, wie niespełna 56 proc. respondentów. W przypadku wycieku danych z serwisu lub aplikacji, w której ma się konto, tylko 45 proc. ich posiadaczy wiedziałoby jak się zachować. To wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów pod patronatem Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Instytutu Prawa Ochrony Danych Osobowych.