Promatic Group, lider i największy polski producent terminali EGM, gier losowych i rozwiązań systemowych dla branży gamblingowej, otrzymał prestiżową nagrodę Najwyższa Jakość Quality International 2021, zdobywając Złote Godło w kategorii Produkt Najwyższej Jakości za brandowaną grę slotową „Disco King” z udziałem Zenona Martyniuka.

 

Promatic foto

Najwyższa Jakość Quality International jest obecnie największym, ponadbranżowym konkursem projakościowym w Polsce, skupiającym wokół idei zarządzania jakością firmy i instytucje działające na terytorium kraju. Celem tego ogólnopolskiego projektu jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością, a także wskazanie i wyróżnienie tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantując klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie. Laureaci konkursu wyłaniani są w trzech kategoriach: QI Product – produkt najwyższej jakości, QI Services – usługi najwyższej jakości oraz QI Order – zarządzanie najwyższej jakości.

 

Promatic otrzymał nagrodę za grę, która po raz pierwszy została zaprezentowana podczas londyńskich targów ICE Totally Gaming 2020 i praktycznie z dnia na dzień zyskała rzeszę fanów. Głównym bohaterem  produkcji jest popularny piosenkarz disco polo – Zenon Martyniuk. Firma odnotowując duże zainteresowanie tym formatem rozrywki, stworzyła adaptację produkcji na rynek słowacki i rumuński z udziałem lokalnych gwiazd muzycznych. Nowoczesne oprogramowanie, wysokiej jakości grafiki, a przede wszystkim ciekawy i angażujący motyw przewodni sprawił, że na wszystkich trzech rynkach gra odniosła sukces.

Promatic Group od 25 lat łączy innowacyjne rozwiązania softwarowe z wysoką jakością wykonania oraz ciekawą tematyką produktów, dzięki czemu dziś jest liderem i największym polskim producentem terminali EGM, gier losowych i rozwiązań systemowych dla branży gamblingowej. Promatic jest spółką z całkowicie polskim kapitałem i krajowym zapleczem produkcyjnym. Firma skupiona jest wokół polskiej myśli technologicznej, współpracuje z najlepszymi polskimi inżynierami i deweloperami w branży.

Oprócz rodzimego, firma aktywnie działa też na zagranicznych rynkach w Europie, Afryce oraz Ameryce Łacińskiej, dostarczając produkty w pełni dostosowane do potrzeb i wymagań kontrahentów. Jedną z najmocniejszych pozycji Promatic zbudowało na rynku nigeryjskim, gdzie działa od 2015 roku. Posiada siedzibę w Lagos oraz autorskie salony gier w aż 15 stanach Nigerii. Promatic stworzył tam markę własną 9JACKPOT, która obecnie jest wiodącą na lokalnym rynku.

 

Firma, za swoje innowacyjne na polskim rynku projekty brandowane, otrzymała już dwie prestiżowe nagrody Polish Gaming Aces w kategorii: Najlepszy Produkt Roku. W 2019 roku za grę opartą na historii polskiej husarii, zaś w 2020 za produkcję z udziałem  gwiazdy sceny muzycznej – Zenonem Martyniukiem.

 

Paweł Paliwoda, Prezes Zarządu w Promatic Group, od początku swojej kariery zawodowej związany jest z branżą rozrywkową. Zakładając w latach 90. jedną z pierwszych takich  firm, współtworzył polski sektor gier rozrywkowych po transformacji ustrojowej. Obecnie Paweł Paliwoda odpowiada za dostarczanie produktów Promatic Group na rynki Słowacji, Rumunii, Kostaryki, Białorusi, Ugandy, Nigerii, Ukrainy i oczywiście Polski. Jest również aktywnym przedstawicielem branży – głos w imieniu przedsiębiorców zabierał między innymi podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu w 2020 r. – Uważam, że najwyższa jakość oraz innowacja są kluczem do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Naszym priorytetem jest rzetelność, szacunek oraz uczciwość w relacjach z partnerami biznesowymi, jak i klientami. Choć w ostatnich latach swoją działalność biznesową skupialiśmy głównie na ekspansji zagranicznej, ważny jest dla nas także patriotyzm gospodarczy. Promatic swoje know-how oraz zaplecze techniczne od zawsze skupia w Polsce, co szczególnie istotne okazało się w czasie pandemii – tłumaczy Paweł Paliwoda.

 

Obserwując zmiany na rynku rozrywki oraz w branży IT, Promatic stale udoskonala i rozbudowuje ofertę swoich produktów i usług, aby spełniać najwyższe standardy jakości.

Promatc logo sygnet krzywe

Zobacz również

Wózek używany? Tak. Ale materac wyłącznie nowy

Nawet połowa użytkowanych wózków dziecięcych została zakupiona na rynku wtórnym. Specjaliści rekomendują, by dziecko spało na nieużywanym materacyku, nie tylko ze względów higienicznych, ale także jako profilaktykę SIDS (nagłej śmierci łóżeczkowej). Żaden jednak producent nie był zainteresowany, by wprowadzić odpowiednią ofertę na rynek ze względu na zbyt dużą różnorodność kształtów wózków dziecięcych. W praktyce dostępne propozycje były bardzo ograniczone. Aż do momentu, kiedy na rynku pojawiła się Manufaktura Materacy.

 

Coraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

oraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

Ale tylko połowa wie co zrobić, gdy kliknie w link

86 proc. Polaków deklaruje, że potrafi rozpoznać fałszywy e-mail, sms lub telefon, w którym przestępcy podszywają się pod znaną firmę lub instytucję. Ale absolutną tego pewność ma tylko co piąty ankietowany. Znacznie gorzej wypadamy, gdy trzeba zareagować na kradzież danych osobowych. O tym, jakie działania należy podjąć w takiej sytuacji, wie niespełna 56 proc. respondentów. W przypadku wycieku danych z serwisu lub aplikacji, w której ma się konto, tylko 45 proc. ich posiadaczy wiedziałoby jak się zachować. To wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów pod patronatem Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Instytutu Prawa Ochrony Danych Osobowych.