Sala Główna

 

godz. 10.00-12.00

Kapitał Intelektualny a Jakość

 

Obszary tematyczne:

1. Jakość produktów i usług pochodną kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa
2. Potencjał kapitału intelektualnego i jego jakość zależne od branży i rynku docelowego przedsiębiorstwa
3. Czy strategia wynurzająca się określa poziom jakości i potencjał kapitału intelektualnego firmy, pozwalający na realizację wyznaczonych celów biznesowych?
4. Czy istnieje i jest możliwy do określenia racjonalny budżet inwestycji w kapitał intelektualny przedsiębiorstwa, pozwalający na osiągnięcie oczekiwanej jakości?

 

Wystąpienie: „Nowe technologie jako katalizator kapitału intelektualnego” / „Jak uwolnić kapitał intelektualny?” – social business (rozwiązania na przykładzie Grupy Atlas), kapitału społecznego, dynamizowania potencjału organizacji poprzez cyfryzację oraz demokratyzację procesów decyzyjnych, dr Henryk Siodmok, Grupa ATLAS:
- Właściwie wdrożona technologia zmienia kulturę organizacyjną i współtworzy trudną do skopiowania przewagę konkurencyjną.
- Demokratyzacja procesów decyzyjnych zwiększa potencjał organizacji.

 

Kapital_intelekt_11.jpgKapital_intelekt_2.jpgKapital_intelekt_6.jpgKapital_intelekt_8.jpgKapital_intelekt_12.jpgKapital_intelekt_3.jpgKapital_intelekt_7.jpgKapital_intelekt_4.jpgKapital_intelekt_1.jpgKapital_intelekt_9.jpgKapital_intelekt_10.jpgKapital_intelekt_5.jpg

 

Paneliści:

 

A Zalewski  

 

Arkadiusz Zalewski,

Prezes Zarządu Kapitał Intelektualny Sp. z o.o.

Twórca metodyki pomiaru i dynamicznego zarządzania kapitałem intelektualnym służącej budowaniu wartości firmy i  poprawie efektywności przedsiębiorstwa.

Doświadczony manager, Doradca strategiczny, Członek Rad Nadzorczych, Specjalista w zakresie kreowania kapitału intelektualnego i innowacji realizujący liczne projekty naprawcze oparte o konstruowanie strategii oraz wdrażanie rozwiązań biznesowych wspierających zarządy firm. Project manager wielu projektów restrukturyzacyjnych, opartych o rozwiązania podnoszące efektywność organizacji.

Współpracuje z prestiżowymi magazynami o zarządzaniu i biznesie m.in. Harvard Business Review Polska, Controlling, Manager MBA, Controlling i rachunkowość zarządcza.   
Organizator, moderator oraz  prelegent  wielu konferencji i warsztatów tematycznych. Od 24 lat inwestor rynku kapitałowego. Autor dysertacji doktorskiej „Racjonalność zachowań uczestników rynku giełdowego”.

 
     
J Kulikowski  

 

Mecenas Jarosław Kulikowski


Partner Zarządzający Kancelarii Kulikowska & Kulikowski. Od 1991 r. rzecznik patentowy. W 2014 r. wybrany jednym z najbardziej rekomendowanych specjalistów w kategorii egzekwowania praw i prowadzenia sporów dotyczących znaków towarowych na arenie międzynarodowej.
Członek Zarządu i skarbnik ECTA (European Communities Trademark Association).
Prelegent licznych konferencji poświęconych ochronie znaków towarowych mających miejsce m.in. w Londynie, Waszyngtonie, San Diego, Monachium, Amsterdamie.
Absolwent Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył Prawo Konkurencji na Uniwersytecie  Jagiellońskim oraz podyplomowe studium Prawa Cywilnego i Administracyjnego w Europejskiej Wyższej Szkole Prawa i Administracji w Warszawie.

    
           

     
H Siodmok  

Henryk Siodmok, prezes zarządu Grupy Atlas


doktor nauk ekonomicznych, absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierunek Ekonomia i Organizacja Handlu Zagranicznego oraz studiów MBA INSEAD w Fontainebleau. Pracę doktorską, dotyczącą zarządzania relacjami z klientami w organizacjach sieciowych, obronił w SGH w 2004 roku. 1989-1990 analityk operacyjny w Pasco Company 1991-1995 konsultant w firmie doradczej Bain & Co 1996-1997 dyrektor rozwoju na Europę Wschodnią oraz prezes Tenneco Automotive Polska 1997-2000 prezes FLiD Drumet S.A. 2000-2003 prezes zarządu Carman Polska sp. z o.o. 2003-2004 wiceprezes ds. sprzedaży, finansów, kadr, informatyki, rozwoju i administracji w US Pharmacia sp. z o.o., wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Grupy LOTOS SA. od 2006 roku – w Grupie ATLAS, najpierw jako członek zarządu, obecnie prezes zarządu.

Zobacz również

Poligrafia przyszłości

Poligrafia przyszłości

Sektor produkcji opakowań systematycznie rośnie. Duża w tym rola zdobywającego coraz większy udział w rynku handlu internetowego. Wyprodukowanie dobrze zaprojektowanego i funkcjonalnego opakowania to praca poligraficzna wielu fachowców różnych dziedzin.

ETV jako klucz do komercjalizacji innowacyjnych technologii środowiskowych

ETV jako klucz do komercjalizacji innowacyjnych technologii środowiskowych

Innowacyjne technologie środowiskowe to szansa, aby sprostać pilnym wyzwaniom środowiskowym, przed którymi stoją Europa i świat. Jednak stopień ich komercjalizacji i zastosowanie w gospodarce nadal pozostają zaskakująco niskie pomimo  potrzeb rynku i rosnącego popytu. Przyczyną może być potrójne ryzyko niepowodzenia rynkowego: ryzyko związane z wdrażaniem technologii środowiskowej, ryzyko związane z wdrażaniem innowacji oraz ryzyko związane ze zwrotem kosztów inwestycji. Ograniczenie tych ryzyk przez twórców i dostawców technologii jest trudnym wyzwaniem, wymagającym dodatkowych narzędzi. Z pomocą może przyjść system weryfikacji technologii środowiskowych ETV, oparty na normie ISO 14034.