Spotkanie zarejestrowane podczas Europejskiego Forum Biznesu 2023 1 grudnia w Krynicy-Zdroju,  pt.” Gospodarka zrównoważonego rozwoju. W odpowiedzialności o lepsze jutro”

Zagadnienia poruszane podczas rozmowy:
- Zielona energia. Energia z odpadów, recykling. Bezpieczeństwo energetyczne Polski i regionów, nowe modele na rynku energii
- Elektromobilność – wyzwania, problemy, koszty (moda czy kierunek bez odwrotu?). Przyszłość motoryzacji w kontekście celów 2035 r., a malejącym popytem na samochody elektryczne. Co dalej z technologią spalinową? Dekarbonizacja transportu.
- Normalizacja. Unijne i polskie normy w kontekście zielonej energii, niskoemisyjności, elektromobilności

 

Uczestnicy dyskusji:
- Jarosław Grobelny, Prezes Zarządu Intereko Energia Sp. z o.o.
- Jacek Boruciński, Prezes Zarządu Fabryki Kotłów „SEFAKO” S.A.
- Marta Krejpowicz, Kierownik Sektora Zdrowia, Środowiska i Medycyny oraz Sektora Zagadnień Podstawowych i Systemów Zarządzania w Wydziale Prac Normalizacyjnych, Polski Komitet Normalizacyjny

Rozmowę moderowła Ewa Sánchez, Prezes Zarządu Eleport Sp. z o.o.

Zobacz również

Nowoczesne opakowania dla gastronomii

Opakowania Bittner

W maju br. w Polsce zaczęła obowiązywać Dyrektywa SUP (single-use-plastics), która znacznie ogranicza używanie jednorazowych opakowań i przedmiotów z tworzyw sztucznych. To ogromne wyzwanie, zwłaszcza dla branży gastronomicznej, ale również firm innych sektorów, które musiały dostosować się do nowych przepisów. To oczywiście również szansa dla producentów opakowań.

Serwis, na który nie trzeba czekać. Obsługa, która rozumie biznes

Serwis, na który nie trzeba czekać. Obsługa, która rozumie biznes

Wielu przedsiębiorców dobrze zna ten scenariusz: urządzenie niezbędne do pracy ulega uszkodzeniu albo odmawia posłuszeństwa z powodu awarii. Jeśli dla użytkowanego sprzętu mamy zapewnione wsparcie – trzeba zadzwonić na infolinię, wysłać go do serwisu i liczyć na szybki powrót kuriera. Jeśli nie mamy wsparcia – czeka nas poszukiwanie specjalistów, którzy podejmą się naprawy. W międzyczasie praca stoi, klienci się niecierpliwią, a potencjalne straty i stres szybko rosną.