Europejskie Forum Biznesu 2024 oraz  Gala Finałowa Programów Najwyższa Jakość QI 2024 oraz Liderzy Społecznej Odpowiedzialności 2024.  Wydarzenie odbyło się 5 grudnia 2024 roku w Katowicach.

 

Organizatorem EFB 2024 jest Forum Biznesu.
Patronat Honorowy:
Parlament Europejski, Ministerstwo Przemysłu, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Wojciech Saługa, Marszałek Województwa Śląskiego, Marcin Krupa, Prezydent Miasta Katowice, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Polski Komitet Normalizacyjny, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie – Katedra Zarządzania Procesowego
Partnerem merytorycznym Programu Najwyższa Jakość QI oraz EFB 2024 jest: AS-QUAL
Patronat Medialny:
Dziennik Gazeta Prawna, TVS, TVP 3 Katowice,  SpolecznieOdpowiedzialni.info, Biznes Trendy
Partnerzy Wspierający:
Muszynianka Sp. z o.o., Dynacon Sp. z o.o., Biochar Europe Sp. z o.o., Pasieka Św. Ambrożego, Słodka Manufaktura Leona, Hotel Bryza Resort&SPA, Wódki Raciborskie, Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o.

Zobacz również

CSL – kreujemy logistykę na nowo

CSL – kreujemy logistykę na nowo

CLS Sp. z o.o. (Szczecin) i pozostałe podmioty wchodzące w skład Grupy niezmiennie stawia na jakość, rozwijanie procesów i usprawnianie procedur. Przedsiębiorstwo jest po recertyfikacji Systemu Zarządzania Jakością oraz IFS Logistics 2.2, czyli najwyższego poziomu bezpieczeństwa standardu dla transportu i magazynowania. Firma poddała się też audytowi w zakresie cyberbezpieczeństwa, zgodnie z unijną dyrektywą, która ma wejść w życie w 2024 roku. CSL jeszcze w tym roku chce uzyskać stosowny certyfikat w tym zakresie.

Coraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

oraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

Ale tylko połowa wie co zrobić, gdy kliknie w link

86 proc. Polaków deklaruje, że potrafi rozpoznać fałszywy e-mail, sms lub telefon, w którym przestępcy podszywają się pod znaną firmę lub instytucję. Ale absolutną tego pewność ma tylko co piąty ankietowany. Znacznie gorzej wypadamy, gdy trzeba zareagować na kradzież danych osobowych. O tym, jakie działania należy podjąć w takiej sytuacji, wie niespełna 56 proc. respondentów. W przypadku wycieku danych z serwisu lub aplikacji, w której ma się konto, tylko 45 proc. ich posiadaczy wiedziałoby jak się zachować. To wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów pod patronatem Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Instytutu Prawa Ochrony Danych Osobowych.