Oczekiwania biznesu wobec outsourcingu IT ewoluują

FIRMY NADAJĄ PRIORYTET CIĄGŁOŚCI FUNKCJONOWANIA I BIEŻĄCEJ OPTYMALIZACJI.


Według szacunków Grand View Research outsourcing będzie najszybciej rosnącym segmentem usług IT, odnotowując średnioroczny wzrost na poziomie 12% do 2030 r1. Choć trend polegający na podejmowaniu współpracy w tym zakresie z zewnętrznymi podmiotami jest na fali wznoszącej od wielu lat, dostrzegalna jest pewna ewolucja podejścia biznesu. Reaktywna postawa i standardowe wsparcie techniczne często nie są już wystarczające, ponieważ organizacje w ramach kompleksowej obsługi upatrują w outsourcingu IT realnego wpływu na rozwój firmy i optymalizację swojej działalności, co jednocześnie warunkuje rosnącą popularność usług zarządzanych.

Obraz talha khalil z Pixabay

sytuacja jest stabilna, ale firmom brakuje optymizmu co do przyszłości

Ponad połowa przedsiębiorców zadeklarowała, że w 2022 roku ich sytuacja finansowa pozostała bez zmian lub poprawiła się względem roku 2021 – wynika z Badania Polskiej Przedsiębiorczości, zrealizowanego na zlecenie inFaktu. Podobnie jak w poprzednich latach, na podstawie wyników ankiety wyliczono wskaźnik nastrojów przedsiębiorców, tzw. inFakt Indeks. Za 2022 rok wyniósł on -19,3 pkt., o 1,5 pkt. więcej niż w pandemicznym 2021 roku.

Specjalistyczne Centrum Medycznym w Polanicy-Zdroju

W Specjalistycznym Centrum Medycznym im. św. Jana Pawła II w Polanicy-Zdroju funkcjonuje Oddział Chirurgii Plastycznej, który od blisko 70 lat nieprzerwanie kontynuuje misję szpitala wojewódzkiego.

Zobacz również

Najwyższa Jakość QI - rozpoczynamy 19. edycję!

Najwyższa Jakość QI - rozpoczynamy 19. edycję!

Z ogromną przyjemnością informujemy o rozpoczęciu w 19. edycji programu Najwyższa Jakość QI - prestiżowego konkursu, który od prawie dwudziestu lat wyróżnia firmy i instytucje oferujące usługi i produkty najwyższej jakości. To wyjątkowe wydarzenie jest doskonałą okazją, aby zaprezentować osiągnięcia swojej organizacji, zdobyć uznanie ekspertów branżowych i podkreślić zaangażowanie w dostarczanie najlepszych rozwiązań dla klientów.

Przedsiębiorcy otwierają mniej firm, za to więcej wznawiają

 Przedsiębiorcy otwierają mniej firm,

W pierwszym kwartale br. do rejestru CEIDG wpłynęło o ponad 6% mniej wniosków dotyczących założenia jednoosobowej działalności gospodarczej niż w analogicznym okresie ub.r. W blisko połowie przypadków nie wskazano województwa wykonywania działalności, co stanowi udogodnienie dla części przedsiębiorców. W tym samym czasie o przeszło 9% rok do roku wzrosła liczba zgłoszeń ws. wznowienia biznesu. Zdaniem ekspertów, w nadchodzących miesiącach można spodziewać się lepszej sytuacji w omawianych zakresach.