atlasWiosną Grupa ATLAS wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wykonawców i inwestorów, wprowadzając do swojej oferty nowości, udoskonalając istniejące produkty oraz dotychczasowe opakowania. Oto co najsilniejsza marka budowlana w Polsce oferuje swoim klientom.
ATLAS wita wiosnę najszerszą paletą fug cementowych na rynku. W nowej, odmienionej ofercie znalazło się aż 40 odcieni, podzielonych na trzy grupy kolorystyczne, dzięki którym wybór fugi, zgodnej z upodobaniami czy charakterem wnętrza, jest jeszcze łatwiejszy. Co więcej, wiosenne zmiany objęły także fugi epoksydowe, które zyskały nową ulepszoną recepturę. Fugi otrzymały też nowe opakowania – z powiększoną wizualizacją logo producenta i z czytelną etykietą koloru. Wszystkie fugi ATLAS gwarantują trwałe i intensywne kolory na lata oraz pełną ochronę przed bakteriami, grzybami i pleśnią, a także promieniami UV, utratą koloru, spękaniem czy wilgocią. Dzięki temu wykonawca zyskuje pewność pracy, a inwestor idealne rozwiązania estetyczne, nawet przy długotrwałej eksploatacji.

Zobacz również

Sukcesja w rodzinnej firmie. Od czego zacząć?

Sukcesja w rodzinnej firmie. Od czego zacząć?

Nova Praxis dostarcza klientom narzędzia i wiedzę jak usprawniać procesy, podnosić ich efektywność, skracać czas obsługi, automatyzować czynności, eliminować marnotrawstwa. Wszystko to z wykorzystaniem autorskich rozwiązań firmy Nova Praxis: monitorowanie postępów we wdrażaniu zmian, modelowaniem procesów TOBE, opracowaniem strategii Business Change w zmieniającym się otoczeniu, analiza finansowa przedsiębiorstwa, analiza dojrzałości organizacji i ocena gotowości do przeprowadzenia sukcesji w firmach rodzinnych.

Nowoczesne opakowania dla gastronomii

Opakowania Bittner

W maju br. w Polsce zaczęła obowiązywać Dyrektywa SUP (single-use-plastics), która znacznie ogranicza używanie jednorazowych opakowań i przedmiotów z tworzyw sztucznych. To ogromne wyzwanie, zwłaszcza dla branży gastronomicznej, ale również firm innych sektorów, które musiały dostosować się do nowych przepisów. To oczywiście również szansa dla producentów opakowań.