Wielu przedsiębiorców dobrze zna ten scenariusz: urządzenie niezbędne do pracy ulega uszkodzeniu albo odmawia posłuszeństwa z powodu awarii. Jeśli dla użytkowanego sprzętu mamy zapewnione wsparcie – trzeba zadzwonić na infolinię, wysłać go do serwisu i liczyć na szybki powrót kuriera. Jeśli nie mamy wsparcia – czeka nas poszukiwanie specjalistów, którzy podejmą się naprawy. W międzyczasie praca stoi, klienci się niecierpliwią, a potencjalne straty i stres szybko rosną.

Test popytu na pierwotnym

Dwumiesięczna pauza na rynku emisji skierowanych do inwestorów indywidualnych została przerwana trzema prowadzonymi w tym samym czasie emisjami. Wyprzedaż amerykańskich obligacji nie weszła jeszcze w fazę, która musi oznaczać natychmiastową katastrofę.

Dawno i nieprawda – przedsiębiorcy nie wiedzą, kiedy przedawniają się długi, więc tracą pieniądze

Niemal połowa, bo aż 47 proc., przedsiębiorców błędnie uważa, że przedawnienie długu oznacza jego automatyczne anulowanie, a 32 proc. sądzi, że przechodzi on wtedy na państwo. Takie wnioski przynosi badanie Kaczmarski Inkasso „Gra o dług – znajomość przepisów regulujących odzyskiwanie należności wśród MŚP”. Luki w wiedzy powodują, że firmy często nie podejmują działań windykacyjnych na czas, co prowadzi do przedawnienia roszczeń i utraty możliwości dochodzenia ich przed sądem. W ten sposób przedsiębiorcy tracą należne im pieniądze.

Zobacz również

Dla wymagającego konsumenta

Dla wymagającego konsumenta

Ekologiczne artykuły spożywcze polskich, rodzinnych firm od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością w kraju i za granicą. Tak jest również w przypadku naszych wieloletnich tradycji produkcji herbat owocowych i ziołowych, w czym od 30 lat specjalizuje się firma BiFIX.

Nowoczesne opakowania dla gastronomii

Opakowania Bittner

W maju br. w Polsce zaczęła obowiązywać Dyrektywa SUP (single-use-plastics), która znacznie ogranicza używanie jednorazowych opakowań i przedmiotów z tworzyw sztucznych. To ogromne wyzwanie, zwłaszcza dla branży gastronomicznej, ale również firm innych sektorów, które musiały dostosować się do nowych przepisów. To oczywiście również szansa dla producentów opakowań.