Słodycze i desery już są najmocniej drożejącą kategorią produktową w sklepach. W styczniu rdr. zdrożały o ponad 14%. A to nie koniec podwyżek, ponieważ kakao staje się coraz bardziej kosztowne na całym świecie. Na amerykańskich giełdach jego ceny wzrosły do ponad 6 tys. dolarów za tonę.

Słodycze i desery już są najmocniej drożejącą kategorią produktową w sklepach. W styczniu rdr. zdrożały o ponad 14%. A to nie koniec podwyżek, ponieważ kakao staje się coraz bardziej kosztowne na całym świecie. Na amerykańskich giełdach jego ceny wzrosły do ponad 6 tys. dolarów za tonę.

Kiedy SI wkracza do firmy, apetyt na nią rośnie

W momencie, gdy sztuczna inteligencja (SI) wkracza do firmy, jej potencjał staje się bardziej widoczny, a apetyt na dalsze innowacje rośnie. To globalne zjawisko, które zmienia sposób, w jaki przedsiębiorstwa podchodzą do technologii, efektywności i innowacyjności.

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Istnieje wiele barier i wyzwań, jakie napotykają przedsiębiorcy, którzy chcą wejść ze swoim produktem lub usługą na rynki zagraniczne. W jaki sposób budować strategię komunikacji, by podbić serca zagranicznych konsumentów? Jakie są najnowsze trendy w tym obszarze? Podpowiadamy.

Zobacz również

Elektronika użytkowa przyszłości

Elektronika użytkowa przyszłości

„Przyszłość zaczyna się dziś” – to powiedzenie doskonale odzwierciedla działalność krakowskiej firmy KGK TRADE, oferującej pod trzema markami – Evorei, Xblitz i Neno, produkty elektroniki użytkowej, oparte o innowacyjne technologie, dzięki którym wiele codziennych czynności staje się przyjemniejszymi i bezpieczniejszymi.  

 

Poligrafia przyszłości

Poligrafia przyszłości

Sektor produkcji opakowań systematycznie rośnie. Duża w tym rola zdobywającego coraz większy udział w rynku handlu internetowego. Wyprodukowanie dobrze zaprojektowanego i funkcjonalnego opakowania to praca poligraficzna wielu fachowców różnych dziedzin.