W ujęciu marketingowym działalność każdego z funkcjonujących na rynku podmiotów to coś znacznie więcej niż promocja wytwarzanych produktów czy oferowanych usług. Na wizerunek przedsiębiorstwa składają się bowiem wszelkie podejmowane pod jego szyldem aktywności – również te okołobiznesowe. Przyjmują one różne oblicza – działalności charytatywnej, sponsoringu, a także mecenatu kultury i sztuki. Atlas to przykład firmy, która aktywnie angażuje się w inicjatywy majace służyć nie tylko budowaniu pozycji odpowiedzialnego przedsiębiorstwa, ale również zaspokajaniu potrzeb społeczeństwa.
Czytaj więcej: Cele okołobiznesowe – element dopełniający sukces
O rynku odpadów w Polsce, nowych inwestycjach i planach na przyszłość rozmawiamy z Małgorzatą Lohner, Prezes Zarządu Eko Serwis Sp. z o.o.
Ostatnio obserwujemy gwałtowny rozwój medycyny regeneracyjnej, opartej na przeszczepach mezenchymalnych komórek macierzystych (MSC), w tym pochodzących z tkanek okołopłodowych i tkanki tłuszczowej. Terapia ta budzi nadzieje na wyleczenie lub zatrzymanie postępu niektórych nieuleczalnych lub opornych na leczenie chorób, tj. niedokrwienie ośrodkowego układu nerwowego, stwardnienie zanikowe boczne (SLA) czy lekooporna autoimmunologiczna padaczka u dzieci. Platforma Badań Translacyjnych Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego PAN (PBT) prowadzi badania i pierwsze próby kliniczne w zakresie Medycyny Regeneracyjnej.
Czytaj więcej: Terapeutyczne perspektywy komórek macierzystych